میزان مصرف میوه های تابستانی برای زن حامله

يکشنبه 3 شهريور 1398
22:01
درسا کرمی
میزان مصرف میوه های تابستانی برای زن حامله

میوه های تابستانی در بارداری و مصرف آنها می‌تواند برای خانم‌های آبستن زیاد مفید باشد. بانو های حامله باید پروا داشته باشند که در رژیم غذایی خویش از مصرف به اندازه اَثمار و سبزیجات سودمند غافل نشوند چرا که این مواد هم برای سلامت خودشان و هم برای سلامت کودکشان زیاد مفید خواهد بود. دانش تغذیه و تناسب اندام همانطور که از اسمش پیداست دانش ترازمندی می باشد و در باره اَثمار نیز همین مورد صدق می‌کند چرا که نمی‌توان گفت کدام میوه مزیت و کیفیت بالاتری نسبت به دیگری دارد و در حالت کلی به نقل سمیه شیرانی متخصص بارداری زنان توصیه می شود که بانو های باردار از تمام میوه های موجود در فصل تابستان به صورت متنوع کاربرد کنند و در طول روز به طور میانگین ۵ لغایت ۷ مرتبه میوه و سبزی‌های تازه و صیفی جات را به صورت متنوع مصرف کند. همانطور که کل ما میدانیم در فصل تابستان میوه ها و سبزیجات و صیفی جات در رنگ ها و غذاهای خوشمزه گوناگون وجود دارد که از این میان میتوان به : هلو ، زردآلو، شلیل، توت فرنگی و گوجه سبز و غیره اشاره کرد.


استفاده از میوه های تابستانی در بارداری


از انواع میوه های تابستانی در بارداری که در فصل گرم سال یعنی تابستان هستی دارد می طاقت به اندازه و در بی گمان تعادل و در وعده‌های مختلفی کاربرد کرد همانطور که قبلا نیز اشاره شد میوه های تابستانی در بارداری نسبت به همدیگر دارای صفت بدتر یا بهتر نیستند.

استفاده از همگی با به صورت ترکیبی و وانگهی سبزیجات و صیفی جات می تواند برای سلامت والده آبستن و کودکش زیاد مفید باشد. وانگهی پزشکان و کارشناسان معتقدند که خانم‌های باردار در دوران بارداری خود بهتر است که از مصرف یک نوشته خاص به شکل زیاد خودداری کنند و همانطور که قبلا گفته شد از مصرف تمامی میوه های تابستانی در بارداری به صورت ترکیبی در نزدیک ۵ تا ۷ پس در روز به صورتی که هم در وعده صبحانه و هم در وعده ناهار و هم در وعده شام و یا در وسط وعده های سایر هستی داشته باشد بهره‌گیری نمایند. درصورتی که خانم‌های آبستن به نکاتی که در این مطلب گفته شد به صورت دقیق عمل کند هیچ نوع مشکلی در ازای مصرف میوه‌ها و سبزیجات و صیفی جات موجود در فصل تابستان برای آنها به وجود نخواهد آمد.


[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستورالعمل های زن حامله است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]